آبتینآبتین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

اولین نوه گلم آبتین

کارگاه موسیقی مهد

1392/11/18 17:05
نویسنده : مادر جون
470 بازدید
اشتراک گذاری

شعر هایی رو که تو کارگاه موسیقی با خاله گلزار یاد گرفتین رو برات یادداشت میکنم تا بزرگ شدی مرور کنی

البته با آهنگ قشنگتره اسمش دینگ دینگ دنگ هست.

دیندینگ دیندینگ  دنگ دنگ دنگ..........................ساعت هی میزنه زنگ

آفتاب در اومد پاشو...........................................خورشید میگه بیدار شو

دیندینگ دیندینگ دنگ دنگ دنگ..........................ساعت هی میزنه زنگ

تانت

شعر بدن

دوتا دست.....دارم من.................گوش کن تو ......به صداش..........دست....می.......زنم (2)

دوتا پا.........دارم من................گوش کن تو ..........به صداش......پا .............می.....کوبم(2)

دهانم می خواند............برایم ترانه..........لا...لا...لا..لا..............لا..لا..لا..لا

این منم آزادم............می پرم می خوانم..............دل....شا...دم..........من(2)

 

اتال

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای ملیسا
17 بهمن 92 22:09
ضمن عرض سلام و ادب و احترام و همچنین تبریک به خاطر نوشته ها و عکس های زیبای وبلاگتون ، وبلاگ ملیسا خانم ، با موضوعیت عکسهای خواب ملیسا به روز شد . خیلی خوشحال میشیم اگر قدم رنجه کنید و به وبلاگ ملیسا خانم ، دختر ناز بابا ، تشریف بیارید . منتظر حضور سبز شما و نظرات و یادگاریهای ماندگار شما در وبلاگ ملیسا هستیم .
مامان فرنيا
19 بهمن 92 10:01
ممنون كه به ما سرزديد گفتم جواب كامنتتان را اينجا بدم كه بدونيد از لطفتون خيلي ممنونيم من هم كاملا با شما موافقم نبايد زيبايي بچه ها و صد البته سلامتيشان را با آرايش خراب كرد يا موهاشون را مثل خانمها شنينون كرد اما فرنيا اصلا ارايش نكرده و فقط موهاش را سشوار كشيده و يك تل زده حتي خانم آرايشگر حاضر نشد به موهاي فرنيا تافت هم بزنه ميگفت گناه داره موهاش را مواد بزنيم واسه همين سشوار موهاش تا مراسم عقد هم نرسيد و خراب شد فقط تل مونده بود روي سرش اما بنظرم بد نيست بچه ها گاهي ارايشگاه برن تا زماني كه لازم شد موهاشون را كوتاه كنن نترسن و گريه راه نندازن اينجوري آرايشگاه براشون جايي ميشه كه خاطرات خوبي دارن و با ارايشگر هم اشنا ميشن
مامان فرنيا
19 بهمن 92 10:01
شعرهاي قشنگين
پاسخ
20 بهمن 92 0:43
ممنون عزیزمخوشحالم از اینکه درک بالایی دارین.وشکر که سرزدین