آبتینآبتین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

اولین نوه گلم آبتین

مادر جون تنبل شده..!!!!!!!!!

1393/5/16 10:17
نویسنده : مادر جون
846 بازدید
اشتراک گذاری

آره تقریبا" که چه عرض کنم تحقیقا" دو ماه ونیمی هست که نتونستم چیزی برات بنویسم.آخه درگیر آروین بودم .شما هم که دیگه مثل  اون وقت ها که کوچولو تر بودیی پیش ما نمیای. حالا دیگه دوست پیدا کردی ..زود زود دلت برای خونتون واسباب بازی هات تنگ میشه. البته هفته ای دو سه روز میای پیش ما.چون بابا رضا میره داراب وشما تنها می مونین. روزی هم که مامان دانشگاه درس میده که شما رو پدر جون میبره مهد کودک با همراهی دایی مکی....البته حالا که من برات مینویسم .دیگه مهدت تعطیل شده وبعد از یک هفته استراحت. داری با علیرضا ودایانا میری کلاس زبان.بعضی از عصر ها هم با هم میرین پارک .عکس ها شو برات میزارم...الان که این ها رو برات یادداشت میکنم .یک ماهی هست که پیش دایی بابک هستم.(آمریکا) دلم براتون تنگ شده اما هر روز باهاتون تماس دارم .حتی با هم بازی هم میکنیم.اون شب که خوابت نمیو مد کلی با هم متکا بازی کردیم وتو بهم میگی که چی برات بیارم.عکس چیزهایی رو که برات گرفتم میزارم اگه وقت کردم....فعلا"...

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان فرنيا
18 مرداد 93 10:44
به به مامان بزرگ رفته مسافرت خوشبحال آبتين جون كلي سوغاتي گيرش مياد مامان بزرگ دستتون درد نكنه اما چجوري با گل پسري از راه دور متكا بازي ميكنيد؟
مادر جون
پاسخ
مرسی عزیزم که به یاد ما هستی. آره چون اختلاف ساعت ها زیاده .آبتین شب ها که خوابش نمی بره میاد با هم بازی می کنیم.متکا رو میاره جلو لب تاب منم همینطور بعد خودش رو الکی پرت می کنه این ور اونور اونوقت صورتش رو می چسبونه ومن بوسش می کنم خیلی خندش می گیره
نسيم مامان آبتین
21 مرداد 93 13:26
وای چه خوب شد اومدید و برامون از آبتین جون بنویسید. دلمون براتون تنگ شده بود. مسافرت هم خوش بگذره
مادر جون
پاسخ
ممنون عزیزم .مرسی که به یاد ما هستین.منم دلم تنگ شده بوذ.گرفتاریه دیگه ایشالا شما هم در کنار عزیزانتون خوش باشید.
fatima
22 مرداد 93 13:35
سلام عزیزم. وبلاگت خیلی قشنگه، من که خیلی خوشم اومد. خوش به حال آبتین که همچین مامان بزرگی داره . ایشاله همیشه سلامت باشید و سایتون بالای سر آبتین عزیز باشه پسر نازی دارید خدا حفظش کنه... لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید. خوشحال میشم اگه بیای منتظرتونم.......
مادر جون
پاسخ
ممنون از تعریفتون چشم در اولین فرصت
مامان آرمیتا
29 مهر 93 7:11
صمیمانه ترین شادباش مرا برای شکفتن نو گل زیبای زندگیتان از من پذیرا باشید آرزو داریم که این فرزندان عزیز زیر سایه‌ی پدر و مادرشان زند‌گی خوش و پُرباری داشته باشند