آبتینآبتین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

اولین نوه گلم آبتین

هنوز در سفرم..........

1393/6/16 11:00
نویسنده : مادر جون
808 بازدید
اشتراک گذاری

آره عزیز دلم ما هنوز پیش دایی بابک هستیم.خیلی دلم براتون تنگ شده .شنیدم که خیلی هوای آروین رو داری با هم پارک میرین آی پد هاتون رو به هم قرض میدن

 fthdfh

 مامان و بابا برای کادو تولدت یه تبلت گرفتن .منتها شما کادوتو از الان دریافت کردی آخه تولدت یک ماه دیگه هست البته قرار شد ه که کیف تبلتی که سفارش دادن من برات بیارم کادو تولدت باشه.....اینروزها شما وقتت پره.. کلاس زبان ...اسب سواری... پارک.... چند روز پیش هم که رفته بودی (آشنایی با مربی) به خاله آیدا گفته بودی من دیگه وقتی مادر جونم بیاد میام مهد کودک....عزیزم..          

 xs03gif407xs03gif395 

   

 

 

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان و بابا
16 شهریور 93 11:09
سلام عيدتون مبارك شما رو دعوت مي كنم بيايين وبلاگم برا خوندن يه قصه.
مامانی
22 شهریور 93 8:19
سلام به به چقدرخوب كه هديه اش را زودتر گرفته انشالله واسه تولدش برميگردين ديگه درسته؟
نسيم
28 مهر 93 11:20
مادرجون ما هنوزم منتظریم
مامان آرمیتا
29 مهر 93 7:10
صمیمانه ترین شادباش مرا برای شکفتن نو گل زیبای زندگیتان از من پذیرا باشید آرزو داریم که این فرزندان عزیز زیر سایه‌ی پدر و مادرشان زند‌گی خوش و پُرباری داشته باشند
مامان نی نی
11 دی 93 12:16
سلام.وبلاگ قشنگی دارید. یه خواهشی ازتون دارم پسرم تو جشنواره عکس شرکت کرده، اگه امکان داره برای حمایت از اون لطفا عدد 88 رو به شماره 1000891010 پیامک کنید، پیشاپیش از لطفتون ممنونم.