آبتینآبتین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

اولین نوه گلم آبتین

جشن قدم آروین

1392/10/29 19:33
نویسنده : مادر جون
703 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی شما دندون در آوردی برات جشن دندون گرفتم .ولی آروین که دندون در آورد من ایران نبودم بنابراین تصمیم گرفتم وقتی راه افتاد براش جشن قدم بگیرم واین جشن قدم آروین.........

چشن 

بانیلو 

مامان 

با مامان ها

نیلو 

با نیلوفر ...

شما لباس شیرت رو آورده بودی وبعد هم دادی به نیلوفر که اون هم امتحان کنه .آفرین پسر خوبم

شیر 

چه خوشکل شده نیلو......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آبتین
30 دی 92 14:52
خوش بحال این نوه ها با این مادر بزرگ خوش سلیقه .منم می خواااااام
مادر جون
پاسخ
شما لطف داری عزیزم
الهام مامان امیرعلی جون
3 بهمن 92 21:27
چشن قدمه گل پسرمون مبارک باشه بوس
مادر جون
پاسخ
مرسی گلم
الهام مامان امیرعلی جون
3 بهمن 92 21:27
عزیزم امیرعلی جون اینجا http://dokhmalysheklak.niniweblog.com با کد 7منتظر رای شماست لطفا تو نظرات بنویسید رای من کد 7 مرسی بابت حمایتتون فقط تاساعت 11شب فرصت باقیست. الان نفر دوم هستیم با لطف شما امیرعلی جونم تا رتبه ی یک هم میتونه بالا بیاد فداتون/پیش پیش بابت رای تون ممنون. راستی با تبادل لینک موافقید؟
namadkadeh
8 بهمن 92 1:45
سلام. لطفا به وبلاگ من سر بزنید .کلی مدل متنوع دارم برای زیباتر کردن اتاق کوچووی نازتون. اگه دوست داشتید لینکم کنید . ممنون. namadkadeh.blogsky.com
مامان فرنيا
12 بهمن 92 14:46
چه جشن خوبي من هم اينقدر دوست داشتم جشن قدم بگيرم اما نشد دستتون درد نكنه مامان بزرگ مهربان
مادر جون
پاسخ
آخی ....حالا ایشالا برا یه شاهکار دیگش حشن بگیر.