آبتینآبتین، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

اولین نوه گلم آبتین

سرما خوردگی

1392/8/25 15:26
نویسنده : مادر جون
281 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب تولد پدر جون بود .شما امده بودی خونه ما یه کم خسته بودی .با عمو علی وآروین بازی کردی .آروین هم طفلکی تب داشت.امروز صبح هم یعنی در واقع ظهر از مهد کودک اومدی خونه ما هم خودت سرما خورده بودی هم مامان بی تا .هیچی نخوردی همش میگفتی مامانم کو ..وقتی هم تو بغل مامان بودی بازم میگفتی مامانم کو...ای بلا وقتی مریض میشی خیلی ادا در میاری .همش میگی چیکار کنم...خلاصه داروت رو هم بازور خوردی ورفتی خونه ...این عکس رو وقتی می خواستی بری ازت گرفتم.

سرماخوردگی 

تولد پدر جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

BT (بیتا)
25 آبان 92 20:18
سلام ، ممنون مادر جون عزیز که به وبلاگم سر زدید خیلی خوشحال شدم ،خدا نوه گلتون رو براتون حفظ کنه ، منو دعا کنید خیلی محتاجم به دعا .
مامان زینب
26 آبان 92 6:25
سلام ممنون از شما و حضور گرمتون خدا نوه هاتونو براتون حفظ کنه ماشاالله چقدر هم با مزه هستند.خوش به حال دخترهاتون چه مامان جون با حوصله ای هستید با اجازتون من هم سه بچه دارم آقا محسن 15ساله آقا میثم 13 ساله و زینب خانمی ته تغاری من که 5 سالست
مامان فرنيا
26 آبان 92 8:36
ممنون كه به ما سرزديد با افتخار لينكتون ميكنم واقعا خوش بحال نوه هاي گل كه مامان بزرگي به اين گلي و با حوصلگي دارند
مادر جون
26 آبان 92 18:54
BT (بیتا) حاجت روا باشی انشاالا
مادر جون به مامان زینب
26 آبان 92 19:00
ماشالا....ایشالا خدا نگهداره براتون وشاهد سربلندی و موفقیت هاشون باشین
مادر جون به مامان فرنيا
26 آبان 92 19:02
ممنون گلم
سپیده
27 آبان 92 9:00
با سلام. با افتخار لینک شدید و اگر قابل بدونید ما رو هم لینک کنید. خواستم تولد ها رو در البوم ثبت کنم ولی متاسفانه قفل راست کلیک داره